„Google“ atstovas: skaitmeninis marketingas – galingas įrankis versle

Pasak „Google“ rinkodaros vadovo Baltijos šalims Regimanto Urbano, tai, kad jau ne pirmus metus lietuviai konkurse „Google Online Marketing Challenge“ įveikia didžiulę JAV, Japonijos ir Europos studentų konkurenciją, tik parodo, kad internetas suteikia galimybę tiek atskiriems specialistams, tiek verslui tapti konkurencingais visame pasaulyje.

Remiantis „Google“ duomenimis, skaitmeninis marketingas turi tapti bet kurio verslo plėtros varikliu.  „Jau tampa gražia tradicija vis dažniau ir dažniau apsilankyti KTU. Man labai didelė garbė, kai tarp didelių valstybių – Prancūzijos, Japonijos, Didžiosios Britanijos, Amerikos – matau Lietuvos vardą. Atvažiuoti čia ir asmeniškai pasveikinti studentus bei įteikti Jiems apdovanojimus – viena maloniausių man tenkančių pareigų. Konkurso nugalėtojams R. Urbanas įteikė neseniai rinkoje pasirodžiusius telefonus „Nexus 6P“ bei aukštą pasiekimą pažyminčius „Google“ sertifikatus.

Skaitmeninis marketingas – efektyviausias

Šiandien svarbiausia tai, kaip įmonė atrodo internete, kaip ji pristato savo prekes ir paslaugas. Tik susitvarkius tiek organinę paiešką, tiek perkamą per „AdWords“ reklamą, galima dirbti su kitais kanalais, kurie padeda formuoti prekių/paslaugų poreikį.
„Skaitmeninė rinkodara padeda nusiimti jau esamą derlių, pasiekti tuos žmones, kurie jau ieško jūsų, tad jiems yra lengviausia parduoti paslaugą ar prekę. Tuo metu kiti reklamos kanalai yra skirti poreikio formavimui. Todėl skaitmeninis marketingas yra raktas į patį efektyviausią ir labiausiai pamatuojamą reklamos kanalą ir įmonėms, ypatingai tik pradedančioms savo veiklą, nuo jo ir vertėtų pradėti. Čia yra aišku, kur kiekvienas euras yra išleidžiamas ir kokią grąžą jis atneša“, – pabrėžia „Google“ atstovas.

Internetas – neatsiejama kasdienybės dalis

Jei tavęs nėra internete, vadinasi tavęs nėra visai. Pasak R. Urbano, šis posakis jau tampa viena pagrindinių sėkmingo verslo taisyklių.
„Taip, televizija turi užpildyti spragas tam tikroms demografinėms grupėms, radijas irgi bus aktualus kai mes vairuojame ir negalim žiūrėti į ekraną – visi reklamos kanalai turi tam tikrą savo dalį. Tačiau verslo ir vartotojų santykiai, bendravimas, pirmas įspūdis, galiausiai prekyba persikelia į skaitmeninę erdvę. Kiti kanalai puikiai padeda vartotojų sąmonėje formuoti pirmą impulsą, prekės/paslaugos žinomumą, susidomėjimą ja, tuo tarpu internetas tampa tiesiog kasdiene bendravimo, informavimo, apsipirkimo platforma. Tad pirmiausia reikia perprasti šią mediją, kurios naudojimas tik didės“, – sako R. Urbanas.

Savo argumentus „Google“ atstovas pagrindžia iškalbingais skaičiais: daugiau kaip 80 proc. Amerikos bei Japonijos gyventojų naudojasi internetu. Tą patį daro ir apie 70 proc. Lietuvos gyventojų. Per ateinančius metus besivystančiose rinkose, tokiose kaip Indonezija, Brazilija, Afrikos šalys, vis daugiau žmonių bus pasiekiami internetu, o juo vis dažniau yra ir bus naudojamasi ne per kompiuterį, o per išmaniuosius įrenginius.
„Mes matom, kad beveik visas išsivystęs vakarų pasaulis yra internete. Daugiau nei 10-čiai šalių Google šiemet paskelbė, kad atliekamų paieškų mobiliuosiuose įrenginiuose yra gerokai daugiau nei kompiuteriuose. Tokios tendencijos greitu metu pasieks ir Lietuvą. Todėl galvoti apie tai, kaip verslas atrodo mobiliojo telefono ekrane, ar jo pateikiama informacija yra tam pritaikyta, stebėti, kaip elgiasi vartotojai, jausti pulsą, mąstyti, kaip juos pasiekti reikia jau dabar“, – savo patarimus verslui apibendrina R. Urbanas.

Wikipedia nuotr. Ktu inf.

Parašykite savo komentarą

Pasidalinkite su draugais
  • linkedin
  • gplus
  • pinterest